poniedziałek, 25 czerwca 2012

o nas 2

No to na początku wypadało by sie przywitać, a więc Cześć Nazywam sie Karolina mam 16 lat, i zazwyczaj sie nudze, a więc postanowiłam założyć bloga razem z moją przyjaciolką Eweliną.
to teraz 10 faktów o mnie i o ewelinie.

O Mnie
1. Jestem Jackersem ( Ci co słuchaja Radia Fair wiedzą o co cho ;p )
2. Kolor moich włosów zmienia sie bardzo często ( Zazwyczaj z rudego na czerwony, a z czerwonego na brązowy i tak w kółko ; p)
3. Lubie maślanke
4. Jestem szczera, i lubie sie kłucic ze wszystkimi i o wszystko
5. Jestem niepoprawną optymistką
6. Lubię słonecznik solony ;p
7. Spanie jest moim hobby
8. Kocham Harrego Pottera
9. Jestem singlem i na jakiś czas tak pozostanie
10. Kocham Ewcie <3



a teraz o Ewci
1. Mówie do niej Emil chociarz tego nie lubi
2. Jest Directionerką ( Kocha Horana ;p)
3. Je jak świnia i pochłania pokarmy w bardzo duzych ilościach
4. Ma ADHD
5. Lubi pić malinowe trixx z biedronki
6. Ma siostre Buke ;p
7. Wkurwianie mnie jest jej hobby
8. Ma swój taniec radosci, i do tego śpiewa Kawiarenki -.-
9. Boi sie pająków ( hahahaha)
10. Kocha mnie ;p





Mój Twitter @Kamusiaa0036
Ewci  @Ewciiiaa






Nutka na dziś http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I
Kocham tą piosenke <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz