poniedziałek, 25 czerwca 2012

o nas

 Dobry ten napisze o nas troche rzebyście wiedzieli o kim wgl.to tu jest,
no wiec zaczynamy:

Kamcią;)
wieć tak ma 16 lat, znaczy się za tydzień ale to taki mały szczegół,lubi Harrego
Pottera(pierdka:D) i cos jeszcze no ale nie napisze bo ten nie chce.xd no to
jędziemy dalej Jara się dupą Lou(szczerze się jej nie dziwie, jest goronca:D)
i ten ćwiczy te rzuty dyskiem i takie tam wieć lepiej z nią nie zadzierać:D
Ma totalnie zrytą łep ale co tam, zabawna i nawet czasami miła hahaha:D
Wyjebanie śpiewa choć ona sądzi inaczej ale i tak wiem swoje.!:D
I ten Mariusz jest mój bo jest taki mymraśny, i ten ma fajna siostre Polusie
która chce wjebać takimu jednemu, i ten uwielbiam jak śpiewa "Jesteś pasztet"
aa i ten mo fajnego psa Tito;]
no to tyle o Kamci:D


Teraz ja:
Ewcia;)
wiec tak mam prawie 16 lat:D,Jaram się wszystkim co ma kły i pije krew haha:D
(Jednego kiedyś znajde.xd)Kocham Irlanczyków bo są sexi i wgl.;P
Tak jak ta wyrzej totalnie zryta łep, ale da się przeżyć, i ten lubie śpiewać
Kawiarenki (co nie których denerwuje)Ta mam 2 siostry ale jedna juz zajęta wieć
młodszą oddam.Czytam książki bo umiem już składać literki, ha:D
Mam zacnego psa i ten królika tez tylko że ma ADHD, ale jest fajny serio umi rozpinać
koszulki(taki mały zboczenieć):D





http://www.youtube.com/watch?v=yxP__4gSjjA
Tak, tak uwielbiam tą piosenke, ona urzekła me serce hahaha:D
za dużo trixx'ów 
ale co tam;P
ten ze specjalną dedykacją dla Kamci< 3
Kocham cię;3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz