poniedziałek, 16 lipca 2012

Łiii

 siema, siema dawno mnie tu nie było bo ten tak jakoś, ale się to nadrobi, nikt i tak nie tesknił wiec spoczko..co się działo przez te 10 dni hmm.. w sumie to nie wiele ten umólilismy się z jakimś totalnym ciulą, ale co tam i w deszczu tak zapierdzielac pozdro dla nas, potem u sis i wygrałam w karty fuckk yea.! i ten dziś przyjechałam i Kamcia u mnie była i czytalismy engliszową książke, yhy; d
i ten za dwa tygodnie jada i będę dopiero po 15 sierpnia, oj tak; p
jutro jescze coś dodam.
i zaś następny fajny synek zapoznany; dd
Morawczyno nakurwiam.
!< 3

środa, 4 lipca 2012

nocka;d

No wieć ten dziś nocka z Kamą i Endżi w namiocie;d
ha będzie się działo.!
Urodziny Kamci jak najbardziej udane, smiechowe bardzo;d
Dziś będzie zabawa,zamierzamy nie spać całąą noc ha ciekawe czy wytrzymamy.
Dobra spadamy do sklepu po słodyczeee żebym nie zgłodniała w nocy wiec trza robić zapasy;d
Jutro napiszemy jak było;d
Dobrej nocy wszystkim;*

Nutka na dziś.
http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic

wtorek, 3 lipca 2012

ooooo

Może zaczne od tego ze to były najśmieszniejsze urodziny jakie miałam,
nurtuje mnie tylko jedno pytanie Czemu Emil tak mało zjadł chyba jest chora albo cos bo zawsze tyle wpierdala ze hohoh.
dzisiaj  juz druga nocka w namiocie, w niedziele tak nam szarpało namiotem że normalnie szok a i tak najlepisze koko hahahaha Emil nie strasz ludzi ;p;p
Aaaaa chciałm powiedzieć MAMO, KOCHAM CIĘ !!!!
obiecałam mi na urodziny laptopa YEA !!!1 za dwa tygodnie wreszcie dostane wymażonego lapciaka ooo Tak ! a tak to nie wydażyło sie nic ciekawego ;p


Komentujcie obserwujcie itp..... ; D




nuta na dzis ;d
http://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg

niedziela, 1 lipca 2012

Dzień Dobry ;p

Oooooo Dzisiaj są moje urodziny ojj jak dobrze, Dziękuje Wszystkim za życzenia ;p
Wczoraj na festynie, moja mama szalał tak że jej sie but zjebał i szła bez hahaha Kocham Cie mamo ; *
Emil też szała jak chuj hahahah Kocham Cie Emil ; *
oczywiście spotkałyśmy laski z byłej klasy no i trzeba było sie przywitać, ale na przywitaniu sie nie skończyło hahahah
no skończyło sie nie źle nie powiem ze nie ;p;p;p
 Nasz kochany kingston tak pięknie piszczy na tym filmiku że poprostu nie moge z tego hahaha Kocham Cie Kingston ; *
video
puźniej napisze jak było na moim sweet sixteen ; *

yhyy;d

Sobota jak najbardziej udana: festyn w orzepach zawsze spoko.
Densik był na całego z Panią Kasią yhyy;d
Jaa Kamcia kozaczyła bo ją się tam wszyscy boją;d
Densik z pijanym Lesien zawsze spoko;]
Krecenia się na karuzeli z laskami zawsze spoko, bydz super dźagą;d
hahaha.
Być w domu o 00.00 i odrazu iśc spac o jaa;d
A dziś kompanie się w basenie zawsze fajnie a potem popierdalanie do sklepu w mokrych ciuchach.
Jej leci mleko z  cycka hahaha rozjebał mnie pan;d
A potem grill u kamci i timta timta ;d
I ten dzięki Jeanette za nasz pierwszy komentarz oklaski dla tej pani;d

i nuta na dziś skrzydlate świnie;d
http://www.youtube.com/watch?v=n3Hv-1MWz2Y