sobota, 30 czerwca 2012

Swett sixteen

Wiec ten Kamcia na urodzinki dziś oł jeee;d
Sweet sixteen, to ten wszystkiegoo najlepszegoo, dużooo sexu, miłości i czego sobie tak życzysz pito;*
ty staro dupo niech sexi tyłek Lou zawsze będzie z tobą.♥

http://www.youtube.com/watch?v=--LBI2PLjc0
STO LAT, STO LAT MAŁA;D
no i oczywiście nutka na rozpoczęcie WAKACJI

http://www.youtube.com/watch?v=l5hseYFy1i4

piątek, 29 czerwca 2012

W A K A C J E

Wakacje ludziska !
widze że Emil już was poinformował o 2 miechach opierdlajningu ;p;p
narazie zadnych filmików nie będzie, bo mój kochany komputer sie sam zformatował i dupa nie mam nic.
W niedziele wkońcu moje długo wyczekiwane 16 urodziny !!!! Sweet 16 ! ;p
a w poniedziałek pod namiot, już sie ciesze ;d;d;d;d
i na koniec zdjęcie Emila jak w wieku 16 lat bawi sie lalkami w dom ;p

Wakacjowo;d

Dobry,dobry;d
Ten no zacieszamy bo ten zdaliśmy, yhyy;)
I teraz 2 mięciące nic nie robienia oj takk;]
siedzimy sobie u Kamciu i ten bawie się lalkami z Polusia a on ma zemnię polew;d
Tak idymy z Kamcią do tej samej szkoły(o ile się dostana) boże i zaś z nią 4 lata.xd
Jakoś przerzyja;d i ten dzisiej prawie wogóle nie płakałam , ale będzie mi was cholernie brakować: Przeleć mnie w betlejem, Bolało cię jak spadłeś z nieba?.xd hahaha
i ten Kama się patrzy co pisze i robi mine: Zajebe cię, boja się, bo ją to się nawet boji jej pies Tito;d
Ten nie będe już zanudzać i tu nasze zdjęcie z dziś;*
Ale z nas dupy.xd hahaha
i weś nie pluj mnie ciastkiem barzole;d


wtorek, 26 czerwca 2012

Taniec Radości


Jak napisałam już wcześniej Emil ma swój taniec radości tak więc proszę tak oto wygląda
video

















Sorry że jest odwrócony, ale za cholerę nie potrafię tego odwrócić ;p





               

poniedziałek, 25 czerwca 2012

o nas 2

No to na początku wypadało by sie przywitać, a więc Cześć Nazywam sie Karolina mam 16 lat, i zazwyczaj sie nudze, a więc postanowiłam założyć bloga razem z moją przyjaciolką Eweliną.
to teraz 10 faktów o mnie i o ewelinie.

O Mnie
1. Jestem Jackersem ( Ci co słuchaja Radia Fair wiedzą o co cho ;p )
2. Kolor moich włosów zmienia sie bardzo często ( Zazwyczaj z rudego na czerwony, a z czerwonego na brązowy i tak w kółko ; p)
3. Lubie maślanke
4. Jestem szczera, i lubie sie kłucic ze wszystkimi i o wszystko
5. Jestem niepoprawną optymistką
6. Lubię słonecznik solony ;p
7. Spanie jest moim hobby
8. Kocham Harrego Pottera
9. Jestem singlem i na jakiś czas tak pozostanie
10. Kocham Ewcie <3



a teraz o Ewci
1. Mówie do niej Emil chociarz tego nie lubi
2. Jest Directionerką ( Kocha Horana ;p)
3. Je jak świnia i pochłania pokarmy w bardzo duzych ilościach
4. Ma ADHD
5. Lubi pić malinowe trixx z biedronki
6. Ma siostre Buke ;p
7. Wkurwianie mnie jest jej hobby
8. Ma swój taniec radosci, i do tego śpiewa Kawiarenki -.-
9. Boi sie pająków ( hahahaha)
10. Kocha mnie ;p





Mój Twitter @Kamusiaa0036
Ewci  @Ewciiiaa






Nutka na dziś http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I
Kocham tą piosenke <3

o nas

 Dobry ten napisze o nas troche rzebyście wiedzieli o kim wgl.to tu jest,
no wiec zaczynamy:

Kamcią;)
wieć tak ma 16 lat, znaczy się za tydzień ale to taki mały szczegół,lubi Harrego
Pottera(pierdka:D) i cos jeszcze no ale nie napisze bo ten nie chce.xd no to
jędziemy dalej Jara się dupą Lou(szczerze się jej nie dziwie, jest goronca:D)
i ten ćwiczy te rzuty dyskiem i takie tam wieć lepiej z nią nie zadzierać:D
Ma totalnie zrytą łep ale co tam, zabawna i nawet czasami miła hahaha:D
Wyjebanie śpiewa choć ona sądzi inaczej ale i tak wiem swoje.!:D
I ten Mariusz jest mój bo jest taki mymraśny, i ten ma fajna siostre Polusie
która chce wjebać takimu jednemu, i ten uwielbiam jak śpiewa "Jesteś pasztet"
aa i ten mo fajnego psa Tito;]
no to tyle o Kamci:D


Teraz ja:
Ewcia;)
wiec tak mam prawie 16 lat:D,Jaram się wszystkim co ma kły i pije krew haha:D
(Jednego kiedyś znajde.xd)Kocham Irlanczyków bo są sexi i wgl.;P
Tak jak ta wyrzej totalnie zryta łep, ale da się przeżyć, i ten lubie śpiewać
Kawiarenki (co nie których denerwuje)Ta mam 2 siostry ale jedna juz zajęta wieć
młodszą oddam.Czytam książki bo umiem już składać literki, ha:D
Mam zacnego psa i ten królika tez tylko że ma ADHD, ale jest fajny serio umi rozpinać
koszulki(taki mały zboczenieć):D





http://www.youtube.com/watch?v=yxP__4gSjjA
Tak, tak uwielbiam tą piosenke, ona urzekła me serce hahaha:D
za dużo trixx'ów 
ale co tam;P
ten ze specjalną dedykacją dla Kamci< 3
Kocham cię;3









Początek

 siema, siema no wiec tak załorzyliśmy tego bloga żeby się z wami podzielić naszymi odpałami, będzie to taki nasz internetowy pamiętnik który każdy może poczytać , i który mieliśmy robić już dawno no ale zrobimy go teraz.
ten blog będe prowadzić ja Ewcia i Kama żeby samej nie było nudno, mamy nadzieje że się spodoba:D